Hoe spaar ik punten bij doterra

May 01, 2020

Je spaart punten bij doterra als je maandelijks bestelt. 

Hoe maak ik een maandelijkse bestelling aan?

Ik heb een kort filmpje gemaakt. Ga naar www.helio.work/LRP om stap voor stap te zien hoe je zelf je bestelling aanmaakt. Wil je ondersteuning? Je kunt de klantenservice van dōTERRA bellen om je hierbij te helpen. (+31 20 808 50 94 iedere werkdag vanaf 14 uur). 

Is er een minimum bedrag?

Nee, je bepaalt zelf, iedere maand, wat je wilt bestellen. Dit kan voor 200 euro zijn maar ook voor 5 euro. Jij beslist wat je nodig hebt. Iedere maand opnieuw.

Wat is het voordeel van een terugkerende bestelling?

  • Je krijgt al je verzendkosten terug in punten.
  • En je krijgt een percentage van je bestelling terug, ook in punten. Je start bij 10% en na 13 maanden bestellen met 100 punten, is het opgelopen naar 30% (op een bestelling van 100 punten is dit dus iedere bestelling 30 punten erbij op je spaar tegoed).
  • Maandelijks is er een nieuw gratis product, dat je krijgt als je een bestelling doet van 125 punten. 
  • Sommige maanden krijg je een extra gratis product als je een bestelling doet van 200 punten
  • Als je bestelling meer is dan 100 punten kun je een commissie krijgen in geld. Als je daarin interesse hebt, neem gerust contact met me op. Ik vertel je graag meer www.helio.nl/contact

Wat kan ik doen met mijn gespaarde punten?

Je kunt je gespaarde punten inwisselen voor gratis oliën en andere gratis producten. Wil je je gespaarde inwisselen vink dit eenvoudig aan achter het product in je winkelmandje.

Je kunt alleen "hele" producten betalen met punten en het is niet mogelijk om je hele terugkerende bestelling met punten te betalen. Dan heb je namelijk een "lege" bestelling en dan zou je je resterende punten en je kortingspercentage kwijtraken. Betaal dus altijd een klein product, zoals lippenbalsem of citroenolie. 

Het is verstandig om een groter aantal punten in een keer in te wisselen. Want je betaalt altijd een kleine inwissel fee (dus beter 100 punten in een keer dan 15 punten drie keer achter elkaar). 

Wat kost een punt of wat krijg ik ervoor ?

Een punt is ongeveer 1,13 euro. Dus een bestelling van 100 punten is ongeveer 113 euro. Ieder product heeft een punten waarde. De punten waarde voor oliën is hoger dan die voor de andere producten. Als je punten inwisselt is dus het inwisselen voor oliën voordeliger! 

Hoe lang zijn punten geldig?

Je punten zijn een jaar lang geldig. 

Hoe kan ik zien hoeveel punten ik heb?

Ze staan op je "dashboard" als PV. Ook je percentage zie je daar.  Ook zie je altijd de resterende punten onder in je winkelmandje. 

Wanneer worden punten bijgeschreven?

Iedere maand, na de 15e, krijg je je punten over de vorige maand.  Mocht je denken dat er iets niet klopt? Neem contact op met de klantenservice. Ze kunnen het voor je nagaan.

Wat als ik wil stoppen met een terugkerende bestelling?

Het is dan verstandig eerst je punten op te maken. Dus doe eerst een bestelling. Als je officieel stopt raak je namelijk je punten kwijt. Realiseer je ook dat het percentage dat je krijgt op een bestelling verdwijnt/ stopt.

Je kunt eenvoudig stoppen door de klantenservice te bellen of te mailen en aan te geven dat je je LRP wilt stopzetten (klantenservice@doterra.com)

Wil je dit kort in een filmpje zien? Kijk de video

 

 

groetjes 

Léanne 

Close

50% Compleet